Praktische informatie
Afspraak makenWat zijn de kosten?
Behandelingskosten: €69,-
Hoeveel behandelingen je nodig hebt, is per persoon verschillend.
Dat is afhankelijk van je klacht, hoe lang die al bestaat en hoe je algehele gezondheid is. Vaak merk je na de eerste behandelingen al effect. Maar om het probleem echt bij de wortel aan te pakken, zijn meer behandelingen nodig.
Na de behandeling betaal je met pin of met je telefoon (wallet).
Je krijgt de factuur per mail.
Daarmee kun je de behandeling direct via de app of online snel declareren bij je zorgverzekeraar.
Dat is afhankelijk van je klacht, hoe lang die al bestaat en hoe je algehele gezondheid is. Vaak merk je na de eerste behandelingen al effect. Maar om het probleem echt bij de wortel aan te pakken, zijn meer behandelingen nodig.
Na de behandeling betaal je met pin of met je telefoon (wallet).
Je krijgt de factuur per mail.
Daarmee kun je de behandeling direct via de app of online snel declareren bij je zorgverzekeraar.
Vergoeding
Ben je aanvullend verzekerd? Dan krijg je bij de meeste zorgverzekeraars een deel van de behandeling vergoed, omdat ik aangesloten ben bij de beroepsvereniging NVA (Nederlandse Vereniging van Acupunctuur) Een vergoeding uit de aanvullende verzekering gaat niet af van je eigen risico.
Klik hier voor een overzicht van de vergoeding van 2021 van verschillende verzekeraars.
Informeer, om verrassingen te voorkomen bij je zorgverzekeraar wat de exacte vergoeding is die bij jouw pakket hoort.
Klik hier voor een overzicht van de vergoeding van 2021 van verschillende verzekeraars.
Informeer, om verrassingen te voorkomen bij je zorgverzekeraar wat de exacte vergoeding is die bij jouw pakket hoort.
Tips en klachten
Mijn doel is om de behandeling zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Mocht je niet tevreden zijn, dan zoek ik graag samen met je naar een oplossing. Lukt dat niet dan kunt u terecht bij de NVA na bemiddeling door de Klachtenfunctionaris van de NVA, in contact gebracht worden met de Geschilleninstantie Kwaliteit Alternatieve Behandelwijzen (KAB).
Sinds 01-01-2017 is het niet meer mogelijk rechtstreeks een klacht bij de KAB in te dienen.
Sinds 01-01-2017 is het niet meer mogelijk rechtstreeks een klacht bij de KAB in te dienen.